Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2008

Κείμενο που μοιράστηκε στο Βόλο από ανοιχτη συνέλευση στο πανεπιστήμιο (θόλος)

ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΛΕΦΤΑ, ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΦΑΙΡΕΣ

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΜΕΡΕΣ

Το Σάββατο 6/12/08 δολοφονείται εν ψυχρώ στα Εξάρχεια ο 15χρονος Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος από το όπλο ειδικού φρουρού Επαμεινώνδα Κορκονέα ενώ βρισκόταν σε περιπολία μαζί με τον Βασίλη Σαραλιώτη.

Το ίδιο βράδυ τόσο στο κέντρο της Αθήνας όσο και σε πολλές πόλεις της χώρας πραγματοποιούνται αυθόρμητες πορείες, επιθέσεις σε αστυνομικά τμήματα και σε άλλους κρατικούς και καπιταλιστικούς στόχους. Αντανακλαστικά μετά τη δολοφονία του Αλέξη πραγματοποιήθηκε και στο Βόλο πορεία 150 ανθρώπων που επιτέθηκε στο Α.Τ. Βόλου κάτι που εσκεμμένα αποσιωπήθηκε από τα τοπικά media. Τις επόμενες μέρες οι επιθέσεις και οι πορείες γενικεύονται, σχολεία και σχολές καταλαμβάνονται και λειτουργούν σαν κέντρα αντιπληροφόρησης .Δράσεις αλληλεγγύης πραγματοποιούνται σε πολλές πόλεις του εξωτερικού.

Τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης σπεύδουν να επαληθεύσουν το ρόλο τους, σκορπίζοντας τον τρόμο έχοντας σαν άξονα αναφοράς την καταστροφή μαγαζιών και το πλιάτσικο, αποπροσανατολίζοντας όσους απαθείς παρακολουθούσαν τα γεγονότα και στρέφοντάς τους ενάντια στον εξεγερμένο κόσμο. Ταυτόχρονα στοχοποιούνται ως γιάφκες τρομοκρατών ανοιχτοί κοινωνικοί και πολιτικοί χώροι (καταλήψεις, στέκια, κ.α.), κάνοντας λόγο για γνωστούς- αγνώστους κουκουλοφόρους, οι οποίοι οργανώνουν και καθοδηγούν τις εκατοντάδες μαθητών, φοιτητών που επί μία βδομάδα κατεβαίνουν στους δρόμους και συγκρούονται με τα ματ.

Στο Βόλο επίθεση σε μαγαζιά δεν έγινε ποτέ . Παρόλα αυτά μίντια, ασφαλίτες και κνίτες διέσπειραν φήμες από την πρώτη στιγμή σε μαγαζάτορες και σε σπίτια ότι πρόκειται να έρθουν αναρχικοί να τους καταστρέψουν τις ιδιοκτησίες. Αυτό συνεχίστηκε και τις επόμενες μέρες. Όποιος συνεχίζει πια να «φοβάται» και να το μεταδίδει δεν είναι τόσο αθώος. Έτσι κι αλλιώς οι εξεγέρσεις γίνονται από τους από κάτω και τους εξαθλιωμένους και όσα κοινωνικά κομμάτια έχουν καταλάβει ότι αυτή ή κοινωνία είναι δομημένη εναντίον τους.

Το πλιάτσικο (για μας απαλλοτρίωση), όπως περιγράφεται από τα media, σε συνθήκες κοινωνικής εξέγερσης δεν αποτελεί τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από μια σταγόνα αποπροσανατολισμού στον ωκεανό του θεάματος. Το μεγαλύτερο πλιάτσικο στην ιστορία της ανθρωπότητας είναι το πλιάτσικο της υπεραξίας. Δηλαδή εκμετάλλευση των πολλών (εργαζομένων) από τους λίγους (αφεντικά). Το να παράγεις δέκα και να πληρώνεσαι για πέντε. Δε ξεχνάμε το πλιάτσικο των ασφαλιστικών ταμείων, το πλιάτσικο των παπάδων στο Βατοπέδι, το πλιάτσικο των γερόντων με αρτηριοσκλήρυνση που μας κυβερνούν και κάνουν λόγο για πενήντα μεταφερομενους κολασμένους πιτσιρικάδες...πλιάτσικο είναι οι μισθοί των δημάρχων, των υπουργών, των βουλευτών, των παπάδων, των δικαστών και των κομματαρχών.

Η δολοφονία του 15χρονου δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, αλλά έρχεται να προστεθεί σε έναν ατελείωτο κατάλογο δολοφονημένων και βασανισμένων από το κράτος και τους μηχανισμούς του, μεταναστών σε σύνορα και κρατητήρια, εργατών στα κάτεργα της μισθωτής σκλαβιάς, φυλακισμένων στα κολαστήρια-« σωφρονιστήρια», σκλάβων στη βιομηχανία της πορνείας.

Η δολοφονία υπήρξε η αφορμή για να βγει ο κόσμος στους δρόμους , διαμαρτυρόμενος όχι μόνο για το φόνο αλλά εκφράζοντας την οργή και την αγανάκτηση για τη σήψη και τη διαφθορά του πολιτικού συστήματος και των πολιτικο-οικονομικών συνθηκών των τελευταίων δεκαετιών, με τρόπο που χαρακτηρίστηκε επικίνδυνος, βάρβαρος, βίαιος και δίχως να θέτει λύσεις στα προβλήματα.

Καμία κοινωνική εξέγερση δε γίνεται με το γάντι. Για εμάς δεν είναι τυφλή βία αλλά αντιβία η οποία στρέφεται ενάντια στη βία που χρησιμοποιούν καθημερινά οι εξουσιαστές και οι εκμεταλλευτές.

Άραγε βία δεν είναι ο τρόμος του ενδεχόμενου της απόλυσης και της ανεργίας ως κατασταλτικό επιχείρημα των αντιστάσεων στα χέρια των αφεντικών; βίαιη ενέργεια δεν είναι όταν οι τράπεζες κατάσχουν σπίτια για χρέος 100ευρώ; βία δεν νιώθουμε στην καθημερινή μας ζωή στους χώρους εργασίας και στα σχολεία; βία δεν είναι οι μπάτσοι και οι στρατοί; Κάθε εξουσία που επιβάλλεται από τα πάνω εμπεριέχει την βία ως βασικό συστατικό και είναι βαθειά ριζωμένη μέσα της.

Βία δεν υφίσταται σε τζάμια και σε κτήρια, η βία υπάρχει στις κοινωνικές σχέσεις όπως είναι δομημένες σήμερα. Δεν έχουμε να σεβαστούμε κανένα σύμβολο αυτού του γερασμένου κόσμου (χριστ.δέντρο, άγνωστος στρατιώτης, σημαίες, κλπ.) της εκμετάλλευσης και του ανταγωνισμού από άνθρωπο σε άνθρωπο και της αποξένωσης.

Εμείς θεωρούμε ότι είναι ένας από τους τρόπους για να ταράξουμε τα νερά, να ακουστούμε και να δώσουμε στο γεγονός τις πραγματικές διαστάσεις, τις οποίες και πήρε, μιας και όπως είδαμε μέχρι τώρα , τίποτα δε φάνηκε να κλονίζει την κοινωνία και να την κινητοποιεί ακόμα και μετά από τέτοια βαριά σκάνδαλα όπως εκποίηση της δημόσιας γης Βατοπεδίου, χρηματισμός πολιτικών κομμάτων Siemens, κατασπατάληση δημόσιου χρήματος, σκάνδαλο Ζαχόπουλου, χρηματιστήριο, ομόλογα ασφαλιστικών ταμείων, υποκλοπές, απαγωγές Πακιστανών κ.α.

Μέσα στην κοινωνική συνθήκη που βιώνουμε τόσο από τους δρόμους όσο και από την τηλεόραση και τις εφημερίδες, όσοι τρέμουν για τις περιουσίες τους (ακόμα και αν στο Βόλο δεν αγγίχτηκαν ποτέ) είναι συνένοχοι και με τη στάση τους δίνουν τη συγκατάθεσή τους στους μπάτσους να τραβάνε την σκανδάλη, στους δουλεμπόρους να πουλάνε μετανάστες και γυναίκες προς κάθε χρήση, στους πολιτικούς και τους παπάδες να τρώνε με χρυσά κουτάλια..

ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ

ΑΝΤΙΙΕΡΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΣ, ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ

ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΟΥΣ,ΦΥΛΑΚΕΣ, ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΡΑ

..ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΟΥΝ ΟΛΑ

ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ..

ΠΟΡΕΙΑ Τετάρτη 17/12/08 18:00 Δημαρχείο Ν.Ιωνίας

ΠΟΡΕΙΑ Πέμπτη 18/12/08 12:00 Θόλος

ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ

ΚΑΜΙΑ ΔΙΩΞΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ

ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2008

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ..

Βόλος Δεκέμβρης 2008

Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2008

Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2008

Κείμενο για τη δολοφονία του Αλέξη και την κοινωνική εξέγερση που πυροδότησε, από πρωτοβουλία της κατάληψης Ματσάγγου


Εκδηλώσεις Γεννεθλίων

Λόγω της κοινωνικής εξέγερσης των ημερών που ξεκίνησε με αφορμή τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου στις 6/12, οι εκδηλώσεις των γεννεθλίων της κατάληψης Ματσάγγου δεν πραγματοποιήθηκαν κανονικά.

Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου 2008

6 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ

Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2008


ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ…

Στις 7 Οκτώβρη σε μπλόκο των Ο.Π.Κ.Ε στον Αλμυρό έγινε καταδίωξη αυτοκινήτου που δε σταμάτησε για έλεγχο. Οι μπάτσοι ακινητοποιούν το ΙΧ και πυροβολούν τους επιβαίνοντες που προσπαθούν να διαφύγουν. Σκοτώνουν έναν από τους επιβαίνοντες με σφαίρα στο κεφάλι με την πρόφαση πως οπλοφορούσαν ενώ στο σημείο βρέθηκαν κάλυκες μόνο από τα όπλα των Ο.Π.Κ.Ε.

Στις 4 Νοέμβρη σε μπλόκο των Ο.Π.Κ.Ε. στην Αργαλαστή έγινε έλεγχος σε δύο κατοίκους της περιοχής. Τους υπέβαλαν σε εξευτελιστική σωματική έρευνα (ξεγύμνωμα στη μέση του δρόμου, βρισιές, προπηλακισμοί). Στη συνέχεια χωρίς κανένα λόγο και χωρίς κανένα εις βάρος τους στοιχείο, τους μετέφεραν στο Α.Τ. Μηλεών όπου τους ξυλοκόπησαν με τη συνδρομή και των υπόλοιπων μπάτσων του τμήματος. Χωρίς ένταλμα εισαγγελέα μπούκαραν στα σπίτια τους και απογοητευμένοι από την έλλειψη οποιουδήποτε ενοχοποιητικού στοιχείου, τους μετέφεραν ξανά στο Α.Τ. Μηλεών όπου τους ξυλοκόπησαν για δεύτερη φορά. Το μίσος τους συνεχίστηκε ακόμα και όταν αφέθηκαν ελεύθεροι όπου προπηλακίστηκε ο ένας από τους δύο δημόσια στην πλατεία Μηλεών.

Αυτά τα περιστατικά δεν είναι μεμονωμένα αλλά αποτελούν μια καθημερινότητα που δεν έρχεται πάντα στην επιφάνεια.

Η αυξανόμενη καλλιεργημένη τρομολαγνεία που μεθοδικά σχεδιάζεται και σαν καρκίνωμα εισβάλει στις ζωές μας, σκοπεύει στην διάχυση του φόβου στο σύνολο της κοινωνίας για να σπάσει τη συνοχή της, μέχρι να παραδοθεί συναινετικά στα δόντια του κτήνους που λέγεται κράτος και εξουσία.

Τα ΜΜΕ παρουσιάζουν τα δελτία τύπου της αστυνομίας σαν είδηση και προβάλουν σαν κοινωνικό αίτημα την μεγαλύτερη ασφάλεια μέσω της αύξησης της παρουσίας της αστυνομίας και των λοιπών σωμάτων ασφαλείας.

Αν όμως η αστυνομία ήθελε να προσφέρει ασφάλεια στην κοινωνία, τότε θα έπρεπε να συλλάμβανε τους τοκογλύφους τραπεζικούς, τους μιζαδόρους πολιτικούς, τους οικοκτόνους βιομηχάνους που πουλάνε ορυκτέλαια για λάδι φαγητού, τους ληστές των ασφαλιστικών ταμείων, τους όσιους κτηματομεσίτες…

Αντ’ αυτού τα ένστολα μαντρόσκυλα του κράτους συμπεριφερόμενοι σαν στρατός κατοχής, και όταν δεν ξυλοκοπούν φοιτητές και απεργούς, όταν δεν βασανίζουν μετανάστες, όταν δεν καταστέλλουν αγωνιζόμενους κατοίκους και όταν δεν σκοτώνουν αδιακρίτως, αναλαμβάνουν την προστασία μαγαζιών, εμπορεύονται γυναίκες, πουλάνε ναρκωτικά…

Οι μπάτσοι είναι ένα παρασιτικό απόστημα στην κοινωνία που χρειάζεται να σπάσει. Άλλωστε η εγκληματικότητα δημιουργείται από το ίδιο το σύστημα και αυξάνεται όσο η ανέχεια και οι κοινωνικές ανισότητες οξύνονται. Η κοινωνία μέσα από δεσμούς αλληλεγγύης, αλληλοβοήθειας και συντροφικότητας μπορεί να λύσει μόνη της τα προβλήματά της χωρίς διαμεσολάβηση και να σταθεί ενάντια και απέναντι στο ιδεολόγημα της ασφάλειας και της αστυνομοκρατίας.

Όταν χτυπάγανε μετανάστες, δεν μιλούσες γιατί δεν ήσουν μετανάστης...

Όταν χτυπάγανε φοιτητές, δεν μιλούσες γιατί δεν ήσουν φοιτητής...

Όταν χτυπάγανε απεργούς, δεν μιλούσες γιατί δεν ήσουν απεργός...

και όταν θα έρθουν για σένα δεν θα είναι κανένας για να μιλήσει.

Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι:

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ;

ΠΟΡΕΙΑ Σάββατο 29.11.08 Πανεπιστήμιο (Θόλος) 12.00

Αναρχικοί/κές, Αντιεξουσιαστές/τριες από Βόλο

Το αρχείο είναι σε διαδικασία ταξινόμησης.